Az alapítvány tevékenységei:

2022

Alapítványunk 5 fő ápolót támogatott fejenként 30.000 Ft-tal

2021

A kuratórium májusi döntésekor azt határozta el, hogy a pandémiára való tekintettel fáradt egészségügyi dolgozókat támogat részben betegek jelzése, részben egészségügyi intézmények vezetőinek konkrét jelzése valamint egészségügyi dolgozók direkt megkeresése alapján. Leginkább a szállás és éttermi fogyasztás költségtérítése merült fel. Így került sor 4 orvos egri kirándulásának szállástámogatására 2021. 06. 18-án. (80.000 Ft)

Ezt követően egy 50 éves egészségügyi dolgozó születésnapját ünnepeltük 10 fővel Balatonkenesén, ahol 4 fő elszállásolására került sor. (a többiek a környéken laktak) Ennek költsége szállás+vacsora 2021. 06. 29.-30-án 30.000+40.740 Ft volt.

Július 30-án egy 4 fős vacsorát támogatott Alapítványunk (Merkato Étterem) 38.994 Ft értékben.
Újabb támogatás egri étteremben 2 fő egészségügyet szolgáló dolgozó részére 2021. 08.04-én (Macok Étterem)
A nyarat egy 6 fős kirándulás zárta a Balaton-felvidéken, a Szent György-hegyet másztuk meg egy vacsorával megkoronázva azt.

2021. szeptembertől november hónapig Alapítványunk összesen 21 fő segítségre szoruló egészségügyi dolgozót támogatott, mindösszesen 2.050.000 Ft értékben.

2020

Mint tudják, alapítványunk legfontosabb célkitűzése az egészségügyi dolgozók minden szintű támogatása. Sokan keresnek meg minket ebben a vírushelyzetben anyagi/tárgyi segítségkéréssel. Most egy egészségügyi szakdolgozóról van szó, akinek súlyos betegség miatt táppénzre kellett mennie, és anyagilag nehéz helyzetbe került. Alapítványunk kuratóriuma úgy döntött, hogy 150.000 Ft támogatást tud részére eljuttatni 3 részletben, ezzel segítve a kialakult rossz anyagi helyzetét. A támogatás 2020. 10., 11., 12. hónapban elutalásra került.

A Semmelweis Egyetem Pulmonológiai Klinikájának egyik kiváló dolgozója, S. Ágnes Onkológiai szakasszisztens COVID-19 betegségben októberben sajnálatos módon elhunyt. Két tündéri unokáját - emlékezve és soha nem elfeledve a kiváló egészségügyi dolgozót- karácsony alkalmából ajándékokkal lepte meg Alapítványunk 2020. 12. 15. napján. A gyermekek édesanyja elmondta, hogy ez a kedves meglepetés bearanyozta karácsonyukat, és az egyébként is szomorú napjaikat. Minket pedig örömmel tölt el, hogy segíthettünk!

Felkeresett minket egy 3 gyermekes, egészségügyben dolgozó édesapa, hogy elromlott a gázkazánjuk és nincs fűtésük. Alapítványunk, a kuratórium döntése alapján 2020.12.21. napján 250.000 Ft-tal hozzájárult a család kazáncseréjéhez.

2019

Alapítványunk tárgyi adományt kapott a Point-Black Kft.-től!
8 zsák teljesen új, még címkés gyerekruhát. Dr. Szondy Klára bevitte a ruhákat a Szent János kórházba, ahol az ott dolgozók kedvükre válogathattak kis és nagy gyermekeik részére a ruhákból, nagy volt az öröm. Még egyszer nagyon köszönjük a felajánlást a Point-Black Kft.-nek, és az eddigi támogatóknak is! --->/Képeket a ruhákról a facebook oldalunkor láthatnak: https://www.facebook.com/drszondyklaraalapitvany/

2019. március 1-jén Dr. Kollár János, a Magatartástudományi Intézet képviseletében tartott vitaindítót az egészségügy egyik nyomasztó pszichés problémájáról, a stresszről és a stresszkezelésről. Az előadást követő kötetlen beszélgetés során további izgalmas témák kerültek terítékre:
- a gazdaság-társadalom-környezet-politika összefüggései,
- a vállalatok és a civil szervezetek közötti együttműködés fontossága,
- a "kapcsolat-szerviz" tréning jelentősége, a két szektornak (vállalkozások és
civil szervezetek) egymásban rejlő partnerségi lehetőségei,
- a társadalmi felelősségvállalás, a CSR (Corporate Social Responsibility) fontossága.

Alapítványi segítségnyújtás:
Alapítványunk képviselői néhány idős egészségügyi dolgozót felkerestek otthonában,
elbeszélgettek velük örömeikről, gondjaikról, jelenlegi élethelyzetükről, és a
rászorulóknak az Alapítvány további segítséget nyújtott: közreműködtünk kórházi
ellátásukban, elhelyezésükben.

Vitorlázás:
Egy balatoni hajótulajdonos felajánlásával élve, Alapítványunk szervezésében 2019
nyár folyamán 10 egészségügyi dolgozónak tudott biztosítani aktív pihenést és
vitorlázást a tavon.

❗Nyereményjátékból tartott előadás❗🎉
A CHERRISK by Uniqa szervezett egy nyereményjátékot 2019 áprilisában, amiről facebook oldalunkon is írtunk, hogy a Ti segítségetekkel megnyertük! 2019. szeptember 23-án Alapítványunk Alapítója a kurkatórium megbízásából átvette a pénznyereményt, amiből előadást tartottunk Dr. Kis Sándor és Dr.Szondy Klára segítségével a dohányfüst károsító hatásairól, és a dohányzásról való leszokásról! Még egyszer nagyon szépen köszönjük a Cherrisk közösségnek, és a facebook közösségünknek is a sok szavazatot és segítséget, szuperek vagytok!
- Az előadás képeit és pontos témáit facebook oldalunkon találjátok.
-->Link az előadás beszámólójáról:
Megtartottuk az évbúcsúztató "előadventi" összejövetelt 2019 novemberében, amelyen mintegy 20 egészségügyi dolgozó vett részt. A kötetlen beszélgetések során mélyebben megismertettük Alapítványunk tevékenységét és jövőbeli terveit, kikérve a jelenlévők véleményét, javaslatait.

2018
Alapítványunk Alapítója Dr. Szondy Klára, Korányi-díjas tüdőgyógyász 2018. 11. 16-án interjút adott a hatoscsatorna "Feketén-Fehéren" c. műsorában "Hogyan gyógyuljunk" műsorcímmel.
Beszél a tüdőrákról, kezeléseiről, gyógymódokról, és Muszka Éva tünetmentes tüdőrák túlélőként a betegség nála jelentkező első tüneteiről, félelmekről, gondolatokról, illetve Csernus Katalin beszél a nővér-beteg kapcsolatról, nehézségekről...és még sok egyéb fontos dologról is szó esik, ezért nézzék meg ezt a kis filmet a saját szemükkel!
---> Link az interjúhoz: https://www.youtube.com/watch?v=t56zBBmBDww&t=1540s

Kérjük, támogassa adója 1%-ával Alapítványunk munkásságát!

Köszönjük mindenkinek, aki ebben az évben is mellettünk állt, követte tevékenységeinket, és támogatta munkánkat!

További szép napot kívánunk mindenkinek!